Понеділок, 14.10.2019, 08:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Узліська ЗОШ І-ІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Реалізація науково-методичної проблеми школи

 ПЕРСПЕКТИВНИЙ  ПЛАН  РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ ШКОЛИ

 

«Формування  конкурентоспроможної особистості через упровадження інноваційних навчально-виховних технологій»

            Мета:

·        вироблення інноваційного стилю діяльності, потреби в педагогічних нововведеннях і розвиток варіативної педагогічної діяльності;

·        формування типових компонентів  особистісного потенціалу  вчителя;

·        розвиток особистого потенціалу вчителя;

·        корекція й модернізація особистісного потенціалу вчителя;

·        опанування інноваційними  педагогічними  технологіями;

·        виховання професіонала з діловими, організаторськими, соціально-психологічними рисами й уміннями;

·        підготовка конкурентоспроможного фахівця відповідно до параметрів освітньої діяльності.

 

Зміст:

·        використання проектних, інформаційно-комунікативних  технологій у навчально-виховному процесі, управлінській діяльності та методичній роботі;

·        визначення змісту впровадження інноваційних технологій на основі прогнозування потреб розвитку суспільства та освіти;

·        удосконалення професійних умінь, аналіз і самоаналіз особистого досвіду;

·        опанування інноваційними технологіями, методами, прийомами, способами дій, організаційних форм;

·        експериментальна перевірка нових ідей, методів, прийомів роботи з учнями;

·        розробка й обґрунтування моделі вчителя як конкурентоспроможного фахівця.

·         

Завдання:

·        розробка критеріїв і показників конкурентоспроможності вчителя;

·        діагностика професійних труднощів  учителя й визначення основних перешкод професійного розвитку педагога;

·        самооцінка діяльності вчителя, визначення перспектив педагогічного зростання;

·        окреслення ступеня розриву між рівнем професійної компетентності й вимогами суспільства щодо рівня педагогічної діяльності;

·        визначення на основі аналізу психолого-педагогічної літератури поняття «конкурентоспроможний учитель»;

·        створення умов для реалізації творчого потенціалу вчителів , соціальної адаптації педагогів до інноваційного освітнього середовища;

·        формування в учителя позиції активного суб’єкта науково-методичної та навчальної діяльності;

·        розробка педагогічних технологій виховання вчителя як конкурентоспроможного фахівця;

·        експериментальна перевірка ефективності педагогічних технологій формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця;

·        розробка методичних рекомендацій  щодо формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця й упровадження їх у практику роботи школи.

 

Термін реалізації:  2013-2018 рр.

 

Етапи реалізації:

·        І – 2013/2014 н.р. – діагностико-теоретичний;

·        ІІ – 2014/15 – 2015-2016 н.рр.  – адаптаційно-корекційний;

·        ІІІ – 2016/17 н.р. – формувальний;

·        ІУ – 2017/18 н.р. – підсумковий.

 


Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту